anke-naar-nieuw-zeeland-en-australie.reismee.nl

Change of plans!!!

Kia Ora (Hallo) lieve mensen, Hier volgt dan EINDELIJK mijn 1ste blog vanuit Nieuw-Zealand :) Zoals de meesten van jullie al weten heb ik 2, over het algemeen, goede vluchten gehad. Het afscheid nemen viel mij wel eventjes zwaar, maar eenmaal door de douane voelde ik mij puur gefocused op de aankomende (nieuwe) ervaring. De eerste 2 dagen hebben wij in Auckland doorgebracht, mede om ook even bij te komen van een eventueel naderende jetlag. Nu, 3 dagen later is de jetlag dan toch echt aanwezig! :( Dit zal gedeeltelijk ook komen door mijn zenuwen voor de reis. Waar ik vooral aan moet wennen is het grote tijdsverschil (+12 uur) wat zich uit in grote verwarring of het nu dag of nacht is in Nederland en het feit dat er bewust nog geen concreet reisschema door ons opgesteld was. Ik ben nogal een georganiseerd persoon en wil het liefste ver van tevoren weten wat er op het programma staat! Bart weet mij met dit laatste aardig op de proef te stellen! Op mijn aankomstdag werd Bart 25 en dit konden we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Daarom zijn we 's avonds gaan dineren in de Auckland Skytower waar we getrakteerd werden op een prachtige zonsondergang over de stad (foto's zullen nog volgen). De 2e dag in Auckland stond in het kader van vakantieplanning. Hier werd al snel duidelijk dat Sydney helaas door kostenaspect niet rendabel was. In plaats daarvan hebben wij het volgende masterplan opgesteld... Allereerst zullen we het Noorder-eiland van Nieuw-Zeeland gaan ontdekken per auto waarbij we verschillende interessante toeristische plaatsen zullen aandoen. Daarna vervolgen we onze reis naar het Zuider-eiland waar we met name rondom Queenstown zullen verblijven. Uiteindelijk houdt de Nieuw-Zeeland reis op in Wellington. Om tegemoet te komen aan de geannuleerde reisplannen voor Sydney, hebben we besloten om de datumgrens te gaan overschrijden (hetgeen voor mij NOG verwarrender zal worden!). Wij zullen onze laatste vakantiedagen doorbrengen op de tropische, in de pacific gelegen eilandenstaat, Cook-eilanden!!!!:) Op dit moment verblijven wij in Tauranga waar ik vandaag mijn eerste ervaring heb opgedaan met betrekking tot links rijden! Dit is echter niet zo makkelijk als dat het lijkt! Ik zal nog veel moeten oefenen en hopen dat ik uiteindelijk het rechts rijden niet verleer! Zo lieve mensen, genoeg informatie voor mijn eerste blog (al zeg ik het zelf). Voor mij een welterusten gewenst en voor jullie een goedemorgen! Liefs Anke

Reacties

Reacties

Laura

jihaaa wat super leuk om te lezen!
Ik denk dat jullie het super gaan hebben de komende weken, dus geniet er lekker van en ik kijk alweer uit naar de nieuwe blog!
dikke kus vanuit de vrieskou

Inge

Hoi Anke,

goed om te horen dat de reis goed verlopen is. Het klinkt allemaal goed tot nu toe. Ik ben benieuwd hoe je alles gaat ervaren! Heel veel plezier gewenst en geniet ervan!

xx Inge

Inge

Ps: wij willen foto's zien :P

Sarah Scatorchia

Hoi Anke!

Blij te lezen dat alles goed gaat! Ik had wel al vernomen dat je goed was aangekomen, maar het met eigen ogen hier lezen is een stuk leuker! Geniet volop van je reis!

Groetjes

Johan

Genieten, niet druk maken! Ondergaan, niet plannen! C'est la vie...

Wilma

Hoi Anke, fijn dat je goed bij aangekomen. Geniet verder van deze volgens mij hele mooie reis. Ben benieuwd naar het volgende blog en dat met foto's?
Gr Wilma

Ton en Diana

Hé Anke,

Goed te horen dat je je vermaakt. Wij zouden zo met je willen ruilen, vooral die COOK islands tjonge tjonge.
Geneit er maar van en die foto's? Ja die willen we zo snel mogelijk zien. Kevin doet het goed in Lelystad met zijn rij opleiding. Dus alles goed aan deze kant van de aardkl....t hihihihi.

Groetjes je Schoonouders

Kevin

Hoi schat,

erg leuk om je verhaal te lezen en je op deze manier te volgen :-) ik ben erg benieuwd naar de volgende verhalen en foto's. veel plezier schat!!!
Kus

Marc & Marga

Goedemorgen lieve Anke,

Fijn om te horen dat het goed gaat.
Hier is het nu 19.00 uur s' avonds en het regent en dat zal het ook de rest van de week blijven doen. Dus geniet lekker en voor de rest zal het wel los lopen.
Heel veel liefs en een dikke knuffel,
Marga en Marc
Ps en de groetjes aan Bart.

Kelly

Hoi Anke,

Wat fijn dat je goed bent aangekomen. Geniet van je mooie reis! Ben nu al benieuwd naar verdere verhalen over je reis.

Tot gauw!
Kelly

Tamara

goed om te lezen dat alles goed met je gaat, geniet en plan niet te veel want de mooiste dingen/zaken gebeuren onverwachts....

Monique K.

Hoi Anke,

Heb veel aan je gedacht afgelopen dagen. Ben blij te horen en te lezen dat het goed met je gaat. Geniet maar lekker van je reis. Leuk om je avonturen digitaal te kunnen volgen. Groetjes Monique

Monique M

Hee anke,

Had al van je moeder gehoord van jullie "changed plans" maar ik denk niet dat je daar verdrietig om hoeft te zijn... Lijkt me nl ook een super-ervaring, die Cook eilanden!

Geniet en... ik wacht op een nieuw blog met foto's!!

Gr. monique

Moniek

Pas maar op dat je niet aangestoken wordt met het "vooral-niet-plannen-virus" dit schijnt besmettelijk te zijn, hihi.

Joke

Dag Anke,
Het gaat goed zo te zien want je staat heel ontspannen op de foto. Je begrijpt dat we alle foto's goed bekijken. En dan het weer! Hier regent het al twee dagen onafgebroken. Dat lijkt me nu leuk voor jou om te lezen! Geniet heel veel en leuk als je ons laat mee genieten.
Lieve groet. Joke

Marga en Marc

Hoi Anke,

Ja leuk om te lezen dat je lekker geniet.
Dit is toch prachtig en dan nog drie weken ........heerlijk.
We volgen je zeker en horen ook van mama en papa dat je echt geniet.
Dikke kus en knuf.
Tante Marga

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!