anke-naar-nieuw-zeeland-en-australie.reismee.nl

Weer thuis!

Hallo allemaal! Na een lange reis ben ik op zaterdagochtend rond 6 uur Nederlandse tijd veilig aangekomen op Schiphol! Daar werd ik in de aankomsthal opgewacht en zeer warm onthaald door mijn ouders en lieve vriendje! Het was zo fijn om hun weer te zien en in de armen te kunnen sluiten! Onderweg naar huis kon ik echt van de kou genieten en de restanten sneeuw die hier en daar nog lagen! Eenmaal thuis aangekomen bleek dat mijn ouders samen met mijn tante en oom een verrassingsontbijt hadden geregeld! Hier heb ik echt van genoten samen met de familie! Na het ontbijt was het tijd voor mijn reisverhalen en het bekijken van de foto's! De jetlag is mij achteraf nog meegevallen. Ik begin mij nu ook langzaam te beseffen dat ik echt weer thuis ben en dat geeft mij een goed gevoel! Alleen 's nachts schrik ik nog wel eens wakker met de gedachte dat ik niet weet waar ik ben! Ik heb een prachtige rondreis gemaakt waaraan ik zeer mooie herinneringen heb overgehouden! Ook op persoonlijk gebied is deze reis goed voor mij geweest. Je staat stil bij wat je reeds heb bereikt in je leven, waar je nu staat en wat je graag nog zou willen bereiken. Ook waardeer je de mensen om je heen heel erg! Kortom een onvergetelijke reis! Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van mijn blogs en het plaatsen van lieve en leuke berichtjes via verschillende sociale media! Dat heeft mij echt goed gedaan! Ik kijk er zeer naar uit om iedereen weer te zien! Nogmaals bedankt! Veel liefs van Anke

Reacties

Reacties

jo en marja

Wij bedanken jou dat je ons, door je verhalen en de foto's, hebt laten meegenieten van je avontuurlijke reis.
Tot gauw, Jo en Marja.

marita

Ben blij dat ik weer met je samen kan werken!! Zal wel saai zijn voor jou, haha.
Tot morgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!